Pagalba

Kilus bet kokiems nesklandumams įsigyjant paslaugas skambinkite mums tel. 8 607 89999

 1. Įsigijate kuponą, tačiau negavote jo į Jūsų nurodytą elektroninį paštą?
Įsigyti kuponai ateina į tą pačią pašto dėžutę, iš kuriuo registravotės pirkdami kuponą, tačiau kartais pasitaiko, kad laiškas su kuponais nukeliauja į “spam” dėžutę (“šlamštas”). Jei jau turėjote gauti kuponą ir jo nėra nei pašto dėžutėje nei “spam’e” - rašykite mums el. paštu informacija@gerivalgiai.lt nurodydami kokią akciją įsigijote ir kokiu el. paštu registravotės ir mes surasime Jūsų kuponą bei atsiųsime el. paštu. 


 2. Ar būtina atsispausdinti kuponą? 
Kadangi esame įsidiegę papildomą saugumo funkciją - kupono atsispausdinti Jums nebūtina, bet rekomenduojama, kad iškilus bet kokiam nesusipratimui galėtumėte pateikti daugiau informacijos nei kupone nurodytas atpažinimo kodas.


3. Kuponą apmokėjau, bet pinigai nebuvo nuskaičiuoti nuo sąskaitos. Kodėl?
Taip gali nutikti jei tame pačiame interneto banke turite kelias sąskaitas. Generuojant mokėjimą bankas automatiškai parenka vieną iš turimų sąskaitų (pvz. jei turite kreditinę ir debetinę) ir mokėjimo pabaigoje parašo “mokėjimas sėkmingas”, net jei parinktoje sąskaitoje nepakako lėšų. Geriausia visada pasitikrinti ar parinkta sąskaita yra tinkama. 

 

Kilus bet kokiems nesklandumams įsigyjant kuponą skambinkite mums tel. 8 607 89999 arba rašykite informacija@gerivalgiai.lt

 

Peržiūrėti akcijas.


Surask mus „Facebook“

Partneriai

cup
salvete
maxilogo
LRVVKA logo2
vilniaussvetingumas